»Nekateri so bili prestrašeni, čutili so tesnobo, skrbelo jih je, ali bodo kos vsemu, kar se od njih pričakuje.«
»Pouk na daljavo ni pouk v učilnici.«
»Pouk na daljavo ni šola.«
»Težko je govoriti o izvajanju pouka na daljavo, kajti ne moremo računati na to, da bodo učenci to snov doma v resnici tudi predelali, da bi po tem, ko se bo pouk znova začel v fizični obliki, snov samo na kratko ponovili in iz že predelanega pisali test.«
»Težava je, ker vsi vemo, da pouk na daljavo nikakor ne dosega kakovosti običajnega pouka. To je izhod v sili.«
»Nisem prepričana o učinkovitosti pouka na daljavo, pokazal bo čas.«
»Pri mlajših šolarjih pouk na daljavo brez njih ne more steči. Za starše, ki so ves čas delali, je bila šola na daljavo precejšnja obremenitev.«
»Lahko pouk na daljavo morda deluje le za nekaj tednov ali mesecev.«
»Pouk na daljavo poteka neprimerno bolje, kot je potekal v prvem valu epidemije.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Vsi učenci osnovnih in srednjih šol morajo imeti pouk na daljavo, zaprli so tudi vrtce.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju